Міні-кошик

Безкоштовна доставка при замовленні понад 8400 UAH

Правила та умови

Правила та умови

Цим веб-сайтом ("веб-сайтом") керує компанія Nivito AB.

Підтвердження замовлення та квитанція

Як тільки ми отримаємо Ваше замовлення, ми надішлемо електронний рахунок-фактуру на Вашу електронну адресу як підтвердження Вашої покупки. Важливо, щоб Ви ввели правильну адресу електронної пошти при оформленні замовлення. Рекомендуємо зберегти цей електронний лист, щоб полегшити будь-який контакт із службою обслуговування клієнтів у майбутньому. Підтвердження замовлення (квитанція) також є гарантією підтвердження покупки.

Міжнародний платіж

Ми приймаємо Visa, Mastercard, American Express, Discover, Direct bank transfer, ACH Direct Debit, Android Pay, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, PayPal, PayPal Credit, UnionPay, Venmo, Visa Checkout.

Кольори та Поверхні

Мета компанії Nivito — якомога правильніше описати продукти на Веб-сайті. Однак зауважте, що завдяки налаштуванням кольору, яскравості та ін. характеристик Вашого комп'ютера відображення кольорів товарів, зображених на малюнках на Веб-сайті, на Вашому комп'ютері може дещо відрізнятися від фактичних кольорів товарів. Компанія Nivito не може нести відповідальність за будь-яку подібну невідповідність.

Неприбуття

У випадку неприбуття Вашого замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за електронною адресою: support@nivito.com, Вам потрібно вказати свій ідентифікатор веб-замовлення та номер телефону.

Компанія Nivito залишає за собою право скасувати замовлення повністю або частково. Зазвичай це відбувається через цінові помилки, збої в системі або підозру на зловживання платежами.

Компанія Nivito завжди налаштована надавати правильну інформацію на наших веб-сайтах. Однак інформація на веб-сайті може містити помилки або збої в системі. Ціни, вказані на наших веб-сайтах, не є ні пропозицією, ні договором. Ціни та наявність можуть змінюватися без попереднього повідомлення.

Політика щодо пошкоджених товарів

Усі претензії щодо пошкодженого товару потрібно надіслати до нас протягом 7 днів

Помітні пошкодження:

  • 1) Важливо, щоб ви зафіксували будь-які пошкодження, які можна побачити на упаковці безпосередньо з кур'єром. Візьміть дані щодо ідентифікатора/імені кур'єра.
  • 2) Сфотографуйте посилку.
  • 3) Повідомте нам безпосередньо після доставки на support@nivito.com.

Приховані пошкодження:

  • 1) Фотографії товару в коробці (перед встановленням)
  • 2) Зв'яжіться з нами support@nivito.com
  • 3) Відшкодування не буде надано, якщо виріб було встановлено

Гарантія:

10 років гарантії на крани та мийки (не включаючи такі змінні деталі як прокладка/ущільнювачі, аератор картриджа та шланги), 3 роки на прокладку/ущільнювачі, аератор картриджа та шланги. Відводи та крани для раковин та мийок повинні бути встановлені та перевірені кваліфікованим сантехніком.

Гарантія НЕ поширюється на пошкодження покриттів та поверхонь, які з'явилися в процесі використання, нормальний знос, пошкодження від морозу, пошкодження та несправності, спричинені домішками у воді, пошкодження, спричинені неправильним використанням товарів або їх використанням в умовах відмінних від тих, що передбачені виробником, причини дій та маніпуляцій, що здійснені у спосіб відмінний від того, що зазначено в інструкції по догляду за товарами.

Оскільки списки клієнтів часто готуються заздалегідь до пропозиції (іноді за кілька місяців до того, як пропозиція буде зроблена), Ви можете продовжувати отримувати деякі пропозиції після того, як Ви надішлете нам запит не використовувати Вашу інформацію для визначених маркетингових цілей. Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння, коли Ви надаєте нам час на виконання Вашого запиту.

Догляд за мийкою

Інструкція з догляду за кольоровою раковиною з нержавіючої сталі Nivito УНИКАЙТЕ КОНТАКТУ З ГРУБИМИ ТА БРУДНИМИ ПОВЕРХНЯМИ, оскільки на новій полірованій нержавіючій сталі легко з'являються подряпини!

  • Кольорові мийки слід чистити лише мильною водою та м'якою ганчіркою або губкою, потім промивати та висушувати рушником.
  • Забарвлення являє собою тверде покриття (зроблене шляхом вакуумного напилення PVD), яке міститься виключно на поверхні нержавіючої сталі — слід уникати подряпин.
  • Ніколи не використовуйте металеві губки в мийці або на ній (металеві губки не можна використовувати з будь-якими мийками з нержавіючої сталі, оскільки це може залишати сталеві осади на мийках, що може спричинити іржу).
  • Ніколи не використовуйте жорсткі абразивні чистячі прокладки для чищення кольорових мийок.
  • Ніколи не використовуйте жорсткі хімічні речовини або відбілювачі для очищення кольорових мийок.
  • Уникайте тривалого контакту зі звичайними сталевими ємностями (наприклад, бляшаними банками), оскільки вони можуть спричинити появу іржі та плям.
  • Уникайте тривалого впливу кислот із фруктових соків, солей, чайних пакетиків тощо, оскільки вони можуть залишати плями.

Претензії

Протягом 10 років з дати замовлення товару Ви маєте право подати скарги щодо виготовлення та матеріальних дефектів. У разі несправного товару компанія Nivito може запропонувати ремонт, заміну запчастин, заміну товару або надання товарного кредиту.

ВСІ претензії повинні вирішуватися оригінальним постачальником у Вашій країні. Якщо покупка була здійснена в інтернет-магазині, надішліть свої претензії на електронну адресу support@nivito.com, в інших випадках Вам необхідно зв’язатися з магазином, в якому Ви придбали товар або з місцевим агентством компанії Nivito у Вашій країні.

Оплата здійснюється після того, як все буде узгоджено протягом 30 днів.

Повернення коштів

Усі повернення коштів будуть здійснені на той самий рахунок/банківську карту, з яких була проведена оплата, якщо інші умови не були передбачені двосторонньою угодою. Повернення коштів зазвичай здійснюється протягом 30 днів.

Податки та митні збори

Усі ціни, показані на веб-сайтах, включають ПДВ в розмірі 25%. Усі клієнти за межами ЄС несуть відповідальність за обробку податків та митних витрат за власний рахунок. Клієнти компанії повинні мати акаунт у нас.

Доставка

Безкоштовна доставка для замовлень від 450 євро по всьому світу. До всіх міст, в яких можлива доставка силами поштових служб. Ми не несемо відповідальності у випадку, якщо відсутня фактична можливість здійснити доставку замовлення до вибраного Вами місця. Термін доставки в межах ЄС складає 1-2 тижні, поза межами ЄС — 1-3 тижні.

Політика повернення

Усі претензії про повернення товарів потрібно розглядати наступним чином:

  • 1) Товари не повинні бути відкритими
  • 2) Товари потрібно упакувати в оригінальний пакувальний матеріал.
  • 3) Потрібно повернути у невикористаному стані. (використані товари не будуть затверджені до відшкодування)
  • 4) Посилка буде забрана перевізником на наш вибір.
  • 5) Після перевірки товару, ми організуємо повернення коштів. (виняток — товар, що повертається, не відповідає вищевказаним правилам).

Є питання до компанії Nivito?

Зв'язатися з нами